mgr Dorota Groszkowska
Jestem psychologiem oraz trenerem treningu i warsztatu psychologicznego.
Na co dzień prowadzę wsparcie psychologiczne przede wszystkim dla Nastolatków oraz Nauczycieli.
Pracuję w najbliższym memu sercu podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach (TSR), praktykuję metodę Kids’ Skills – Dam Radę! Korzystam także z bogatego doświadczenia, które przez lata zbierałam pracując jako psycholog szkolny oraz diagnosta i terapeuta w poradni psychologiczno – pedagogicznej.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na przyszłości. Towarzyszę klientom w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań przy znacznym wykorzystywaniu ich własnych zasobów i mocnych stron. To działa!
Pracując w ten sposób widzę, jak bardzo każdy Nastolatek potrzebuje przestrzeni do tego, aby poczuć się ważnym i rozumianym oraz odnaleźć w sobie siłę, żeby zmierzyć się z niskim poczuciem wartości, lękami, trudnymi emocjami, swoją tożsamością, depresją. Pracując w ten sposób dostrzegam również, jak każdy Nauczyciel, który doświadcza na co dzień trudności realiów szkolnych oraz podlega permanentnym ocenom ze wszystkich stron, odzyskuje siły, by zadbać o swoją godność, spokój, zrozumienie i motywację do działania.
Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.
Na co dzień prowadzę wsparcie psychologiczne przede wszystkim dla Nastolatków oraz Nauczycieli.
Pracuję w najbliższym memu sercu podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach (TSR), praktykuję metodę Kids’ Skills – Dam Radę! Korzystam także z bogatego doświadczenia, które przez lata zbierałam pracując jako psycholog szkolny oraz diagnosta i terapeuta w poradni psychologiczno – pedagogicznej.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na przyszłości. Towarzyszę klientom w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań przy znacznym wykorzystywaniu ich własnych zasobów i mocnych stron. To działa!
Pracując w ten sposób widzę, jak bardzo każdy Nastolatek potrzebuje przestrzeni do tego, aby poczuć się ważnym i rozumianym oraz odnaleźć w sobie siłę, żeby zmierzyć się z niskim poczuciem wartości, lękami, trudnymi emocjami, swoją tożsamością, depresją. Pracując w ten sposób dostrzegam również, jak każdy Nauczyciel, który doświadcza na co dzień trudności realiów szkolnych oraz podlega permanentnym ocenom ze wszystkich stron, odzyskuje siły, by zadbać o swoją godność, spokój, zrozumienie i motywację do działania.
Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.