Regulamin

REGULAMIN REZERWACJI I ODWOŁYWANIA WIZYT

Sesje terapeutyczne i wizyty lekarskie odbywają się w gabinecie oraz zdalnie, za pośrednictwem Skype. Przed pierwszą sesją zdalną prosimy o wysłanie zaproszenia terapeucie/lekarzowi. Dane do połączenia zostaną przesłane po umówieniu wizyty poprzez aplikację Znany Lekarz oraz drogą mailową.

Wizyty odbywają się po przedpłacie na konto.

Dane do wpłaty :
Wpłaty za sesje psychologiczne, psychoterapeutyczne, badania psychologiczne (diagnoza) i sesje psychotraumatologiczne: 
90 1140 2004 0000 3802 7543 5380 PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA UL

Wpłaty za wizyty u lekarza psychiatry, dr Michała Wróbla
49 1140 2004 0000 3702 4369 7476 Michał Karol Wróbel

Wpłaty za wizyty u lekarza psychiatry, dr Adriana Płocharczyka
41 1600 1462 1834 6886 0000 0001 Adrian Płocharczyk

Wpłaty za wizyty u lekarza psychiatry, dr Elisabeth Drozd
32 1090 1870 0000 0001 1540 0244 Elisabeth Drozd 

Wizyty odbywają się po przedpłacie na konto. 

W TYTULE PRZELEWU prosimy umieścić:
  •  IMIĘ I NAZWISKO PACJENTA;
  • DATĘ SESJI/WIZYTY LEKARSKIEJ;
  • NAZWISKO TERAPEUTY/LEKARZA.
Bez powyższych informacji nie będziemy w stanie zidentyfikować przelewu.

Następnie prosimy o przesłanie potwierdzenia zaksięgowanego przelewu na adres : pracownia.psychologiczna.ul@gmail.com niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji, nie później niż do godziny 12.00 na dwa dni robocze przed terminem wizyty.

Wizytę można odwołać lub przełożyć najpóźniej do godziny 12.00 na dwa dni robocze przed terminem wizyty.

Wizyty odwołane lub przełożone poza regulaminem traktowane są jako pełnopłatne ponieważ blokuje to możliwość skorzystania z terminu innym osobom.

Jeśli Pacjent nie odwoła i nie opłaci umówionej wizyty, zostanie ona odwołana i zablokowana zostanie możliwość umawiania wizyt online.

Odwołanie/przełożenie 2 kolejnych wizyt bez uzgodnienia z terapeutą lub nieopłacanie wizyt terminowo, może skutkować blokadą możliwości rezerwacji wizyt online. W takich sytuacjach kolejne wizyty można umawiać telefonicznie lub mailowo za pośrednictwem recepcji.

Jeśli wizyty są nieopłacane na czas, często odwoływane lub przekładane, placówka zastrzega sobie prawo do odmowy umawiania kolejnych wizyt.

Nieprawidłowo wykonane przelewy za wizyty zostaną zwrócone pacjentowi w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia mailowego prośby o zwrot. Przelew zostanie wykonany na konto, z którego dokonano wpłaty. Kwota będzie pomniejszona o koszt wykonania przelewu zwrotnego.